Hello There, Guest! (LoginRegister)

Post Reply 
FINAL: WKU beats ASU 26-13....GO TOPS!!!
Author Message
Bookmark and Share
WKUApollo Offline
All American
*

Posts: 3,727
Joined: Jan 2009
Reputation: 179
I Root For: WKU Hilltoppers
Location:
Post: #1
FINAL: WKU beats ASU 26-13....GO TOPS!!!
Let's get this party started. GO TOPS!!!
(This post was last modified: 09-29-2012 09:13 PM by WKUApollo.)
09-29-2012 02:16 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply

dc3wtc Offline
Water Engineer
*

Posts: 34
Joined: Sep 2012
Reputation: 6
I Root For: WKU, FSU
Location:
Post: #2
RE: Gameday: WKU @ ASU
Pumped for this. About to get the burgers and dogs going! So I can have them ready for the game.
09-29-2012 04:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
WKUApollo Offline
All American
*

Posts: 3,727
Joined: Jan 2009
Reputation: 179
I Root For: WKU Hilltoppers
Location:
Post: #3
RE: Gameday: WKU @ ASU
(09-29-2012 04:22 PM)dc3wtc Wrote:  Pumped for this. About to get the burgers and dogs going! So I can have them ready for the game.

I've been pumped about this game for days... Got my XBox set up to my 55" TV. Watching the Troy/USA game on ESPN3 now (ugly, ugly game btw)......Got the drinks, snacks, etc. all ready to go for the Topper game.
09-29-2012 04:32 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
dc3wtc Offline
Water Engineer
*

Posts: 34
Joined: Sep 2012
Reputation: 6
I Root For: WKU, FSU
Location:
Post: #4
RE: Gameday: WKU @ ASU
We gotta step it up. What happened to Jakes?
(This post was last modified: 09-29-2012 07:53 PM by dc3wtc.)
09-29-2012 07:34 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply

WKUApollo Offline
All American
*

Posts: 3,727
Joined: Jan 2009
Reputation: 179
I Root For: WKU Hilltoppers
Location:
Post: #5
RE: Gameday: WKU @ ASU
(09-29-2012 07:34 PM)dc3wtc Wrote:  We gotta step it up. What happened to makes?

You mean Jakes? Dunno....I missed it. Yes, our Defense is going well against a high scoring ASU. Offense needs to step up.
09-29-2012 07:41 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
dc3wtc Offline
Water Engineer
*

Posts: 34
Joined: Sep 2012
Reputation: 6
I Root For: WKU, FSU
Location:
Post: #6
RE: Gameday: WKU @ ASU
Mauro looking good in the air.
09-29-2012 08:19 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
WKUApollo Offline
All American
*

Posts: 3,727
Joined: Jan 2009
Reputation: 179
I Root For: WKU Hilltoppers
Location:
Post: #7
RE: Gameday: WKU @ ASU
(09-29-2012 08:19 PM)dc3wtc Wrote:  Mauro looking good in the air.

Yes indeed. I was distraught at the beginning of this half. WOW...what a surprise.
09-29-2012 08:23 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply

dc3wtc Offline
Water Engineer
*

Posts: 34
Joined: Sep 2012
Reputation: 6
I Root For: WKU, FSU
Location:
Post: #8
RE: Gameday: WKU @ ASU
Mauro stepped up but gotta give props to our run game via our o-line
09-29-2012 08:44 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Tom in Lazybrook Offline
Hall of Famer
*

Posts: 19,233
Joined: Jul 2011
Reputation: 421
I Root For: So Alabama, GWU
Location: Houston
Post: #9
RE: Gameday: WKU @ ASU
You guys are legit. Should you guys be ranked? Your only loss is to the number 1 team in the country and you played them better than anyone else.

Its going to be a six way fight for a bowl game between WKU, ULM, ULL, Troy, MTSU, and stAte. Good news is that if UCF is ruled ineligible (as they probably will) that CUSA will probably have two or three bowl slots they'll be unable to use.
09-29-2012 08:46 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
dc3wtc Offline
Water Engineer
*

Posts: 34
Joined: Sep 2012
Reputation: 6
I Root For: WKU, FSU
Location:
Post: #10
RE: Gameday: WKU @ ASU
(09-29-2012 08:46 PM)Tom in Lazybrook Wrote:  You guys are legit. Should you guys be ranked? Your only loss is to the number 1 team in the country and you played them better than anyone else.

Its going to be a six way fight for a bowl game between WKU, ULM, ULL, Troy, MTSU, and stAte. Good news is that if UCF is ruled ineligible (as they probably will) that CUSA will probably have two or three bowl slots they'll be unable to use.

Hopefully we can just win out and guarantee a game lol. As for being ranked idk because the teams we beat (before this week) were a combined 1-10. We just have to keep winning if we wanna break that ranked glass ceiling.
09-29-2012 09:00 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 




User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)


Copyright © 2002-2017 Collegiate Sports Nation Bulletin Board System (CSNbbs), All Rights Reserved.
CSNbbs is an independent fan site and is in no way affiliated to the NCAA or any of the schools and conferences it represents.
This site monetizes links. FTC Disclosure.
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.